0 Comments
KEEN ON 7/8















Tak, mam je! Cygaretki w kolorze wytrawnego wina zagościły w mojej garderobie. Uwolniłam je z twierdzy Don H&M i pokazałam z jak wielką ilością bluzek, tunik, pasków, skarpetek, butów mogą się zaprzyjaźnić. Początkowo marzyłam o kratce lub printach od Prady, ale jedno nie wyklucza drugiego:) Patrząc wstecz na Audrey Hepburn, księżnę Dianę, Michaela Jacksona czy nawet dziewczyny z serialu Mad Men, moja fascynacja owymi spodniami rośnie. Czy wiecie, że to może być motyw przewodni każdej szafy? Cygaretki pasują prawie do wszystkiego, można je zaaranżować na milion sposobów. W moim przypadku tłem będą lata 50. i paryski szyk, zarówno w odniesieniu do damskiej, jak i męskiej szafy...

Yes, I have cigarette pants in color of dry wine. I found them in H&M and realized that they are suit to a lot of my blouses, socks, boots. Initially I have wanted checkered pattern or Prada's pattern, but everything is posssible, right? Because of cigarette pants were worn by Audrey Hepburn, princess Diana, Michael Jackson and girls from "Mad men", my fascination is higher. Do you know that these pants can be main motive in your wardrobe? I want them in outfits like from 50's or in style of parisian...And you?



You may also like

Brak komentarzy :

Archiwum bloga