0 Comments
AUTUMN COLORS


Już jesień, mówię to kolejny raz. Spring 2013 NYFW jeszcze bardziej mi o tym przypomina, ale jednocześnie napawa mnie optymizmem. Kolekcje są tak różne, mają mnóstwo elementów, których inspiracji można doszukiwać się wszędzie. Do tej pory urzekły mnie pokazy J.Crew, Lorry Newhouse, Marchesa, Carolina Herrera. O nich opowiem za jakiś czas, w końcu muszę skupić się na jesiennej garderobie. Zainspirowana płaszczem Burberry, znalazłam coś ciekawego w mojej szafie i mam nadzieję, że wkrótce umieszczę ową stylizację na blogu.Odnośnie powyższego zdjęcia, outfit jest nieco typowy, ale naszła mnie ochota na wspomnienia pomidorków D&G, cytrusów Stelli i jakiejś takiej barokowej atmosfery :)

Autumn, I say it again. Spring 2013 NYFW reminds me of this time, but makes me really optimistic. Collections are so different, have a lot of inspirations, which can be found everywhere. By now I admire      J.Crew, Lorry Newhouse, Marchesa, Carolina Herrera. I will tell you about them later, because I must focus on autumn wardrobe. Inspired by Burberry coat I found something in my closet. I hope that I will show you an outfit in the immediate future. With regard to my photo, outfit is typical, but I thought about D&G tomatoes, Stella citrus and barock atmosphere :)



You may also like

Brak komentarzy :

Archiwum bloga