My nails just wanna have fun

0 Comments



Lakier do paznokci MIYO w kolorze JEANS




Eliksir do pielęgnacji skórek i paznokci MARION SPA





Odżywka i baza w jednym ESSENCE




Lakiery do paznokci MIYO



Moje paznokcie testowały ostatnio lakiery marki Pierre Rene, które pojawiły się w Super-Pharm w bardzo atrakcyjnych cenach:) Kolor srebrny jest odważny, ale pięknie wygląda, szczególnie na paznokciach u stóp. Głęboka zieleń będzie nieźle komponowała się z jesienną garderobą, a jeans przypomni mi o lekkości, słońcu itp. Uwielbiam je za dobre krycie już przy pierwszym nałożeniu oraz dosyć długą trwałość (około 4 dni). Z drugiej strony nie przypadł mi do gustu paskudnie cienki  i źle wyprofilowany pędzel, utrudniający aplikację. Ale przy tak niskiej cenie jakość jest bardzo dobra. Oczywiście przed nałożeniem lakieru musiałam nawilżyć płytkę paznokcia i skórki za pomocą eliksiru firmy Marion. Jeszcze nie mogę o nim nic konkretnego powiedzieć, mam go tylko 3 dni:( Baza która chroni moje paznokcie to Essence Studio Nails, zawierająca formaldehyd o właściwościach wzmacniających. Jestem z niej ogromnie zadowolona, ponieważ służy mi jako odżywka, baza i tzw. top. Bardzo wydajny i naprawdę przynoszący oczekiwane efekty kosmetyk!


You may also like

Brak komentarzy :

Archiwum bloga