Exhausted trends

0 Comments






















I am so exhausted and it's because of the weather. A lot of duties it's actually not my problem. I have no idea what I can tell you ... my private world of fashion is little strange. I go to school every day and I come back from school every day, sometimes I buy some cosmetics and all that. But I took some photos, which I can share with you. It's not unusual specimens, but important moments, when I felt fashion.

Jestem tak zmęczona i to z powodu pogody, przecież moim problemem nie jest zbyt dużo obowiązków:) Nie mam pojęcia, co mogę powiedzieć  ... mój prywatny świat mody przeżywa okres stagnacji. Chodzę do szkoły i wracam ze szkoły, czasami kupię jakiś kosmetyk, wypiję kawę w nowo odkrytej restauracyjce (koniecznie z ogródkiem!) i to wszystko. Ale zrobiłam kilka zdjęć, którymi chcę się podzielić. To nie są niezwykłe okazy, ale ważne momenty, w których czułam gdzieś za plecami oddech mody...



You may also like

Brak komentarzy :

Archiwum bloga